هتل هاي كراكوف

وبسايت جامع سفر به اروپا

هتل هاي كراكوف

۱۰ بازديد

هتل هاي كراكوف

هتل هاي كراكوف (Krakow) در جنوب لهستان كه زماني پايتخت اين كشور به حساب مي آمد داراي تنوع بسيار زيادي هستند. شهر كراكوف با كمتر از 1.000.000 نفر جمعيت لقب فلورانس لهستان را به خود اختصاص داده است و يكي از زيباترين و شناخته شده ترين شهرهاي اروپا مي باشد. همچنين اين شهر بعد از شهر ورشو، پايتخت فعلي لهستان، مهمترين شهر اين كشور به شمار مي رود. در ادامه به معرفي 10 هتل برتر كراكوف به انتخاب مسافران خواهيم پرداخت و آنها را به لحاظ قيمت، كيفيت و دسترسي به مراكز مهم بررسي خواهيم كرد. اگر هنوز هم قصد سفر به كشور لهستان را داريد و به دنبال اطلاعات بيشتري درباره هتل هاي شهر زيباي كراكوف هستيد با ما همراه باشيد. مسافرين جهت رزرو هتل هاي كراكوف و همچنين تور اروپا به آژانس هاي مسافرتي معتبر مراجعه مينمايند.

هتل نوا پانوراما (Hotel Nova Panorama)

يكي از هتل هاي كراكوف است كه با داشتن 2 ستاره توانسته است امتياز 8 از 10 را به خود اختصاص دهد و در فهرست هتل هاي ارزان اما محبوب بين مسافران قرار گيرد. در ميان ساير هتل هاي كراكوف، اين هتل با داشتن فاصله 6 كيلومتري از مركز شهر دسترسي مناسبي به مراكز مهم شهر دارد. از امكانات اين هتل كوچك 20 اتاقه مي توان به تلويزيون ال سي دي، سرويس هاي بهداشتي مخصوص هر اتاق به همراه دوش و خشك كن مو، اينترنت وايرلس، پاركينگ اختصاصي، آسانسور و تهيه صبحانه اشاره كرد. در مجموع مي توان اين هتل را هتلي به صرفه و مطمئن در ليست هتل هاي كراكوف توصيف كرد.

سكرت گاردن هاستل (Secret Garden Hostel)

اين هتل 2 ستاره نيز مانند مورد پيشين تنها 6 كيلومتر تا مركز شهر فاصله دارد و با داشتن ساختماني آنتيك و فضايي دلپذير، يكي از هتل هاي زيبا و محبوب در بين هتل هاي كراكوف به شمار مي رود. مسافران با نمره 9 از 10، اين هتل 2 ستاره را عالي توصيف كرده اند. امكاناتي چون تلفن، واي فاي، كافه، سرويس بهداشتي اختصاصي، تلويزيون و داشتن چيدماني ساده با رنگ هاي شاد اين هتل را به هتلي خواستني در ميان هتل هاي كراكوف بدل مي كند. از پسوند هاستل مي توان فهميد كه اين جا مكاني مناسب و آرام براي جوان ترها يا زوج هاي جواني است كه مي خواهند اقامت در كراكوف را تجربه كنند اما در عين حال متحمل هزينه هاي گزاف نشوند.

[caption id="attachment_4339" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي كراكوف هتل هاي كراكوف[/caption]

هتل آتيلار آپارتوتل باي آرتري (Atelier Aparthotel by Artery Hotels)

اگر براي سفر به كراكوف دنبال هتلي با كيفيت و به صرفه هستيد كه دسترسي مناسبي داشته باشد اين هتل، هتلي مطلوب به شمار مي رود. با داشتن تنها 1.5 كيلومتر فاصله از قسمت قديمي شهر اين هتل مي تواند انتخاب مناسبي باشد. اتاق خواب هاي زيبا، اتاق مخصوص ديدارهاي كاري، واي فاي، كافه و رستوران، آسانسور و خدمات شاتل ويژگي هايي است كه توانسته اند اين هتل را به هتلي قابل قبول در ميان هتل هاي كراكوف تبديل كند. برخلاف نام طولاني و پيچيده اش، فضاي رمانتيك و خاطره انگيز اين هتل باعث مي شود تا شما هيچگاه فراموش نكنيد كه مسافر يكي از هتل هاي كراكوف بوده ايد.

[caption id="attachment_4340" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي كراكوف هتل هاي كراكوف[/caption]

بلوبلس آپارتمان (Bluebells Apartments)

مجموعه آپارتمان هاي بلوبلس با داشتن معماري تاريخي و فاصله 5 دقيقه اي از فروشگاه اصلي ميدان كازيميرز، هتل 3 ستاره ديگري در فهرست هتل هاي كراكوف است كه با داشتن قيمتي كمتر از 700.000 تومان براي هر شب اقامت، هتلي مطلوب به شمار مي رود. با سفر به كشور لهستان و اقامت در اين هتل مي توانيد از داشتن اتاقي با سرويس بهداشتي، راديو، تلويزيون، دستگاه پخش، دسترسي اينترنت، دسترسي 10 دقيقه اي به ايستگاه اتوبوس، كافه، صبحانه و پاركينگ اختصاصي لذت ببريد. اقامت در اين هتل براي كساني كه به دنبال تجربه اي مشابه با راحتي خانه هستند دلچسب و به ياد ماندني خواهد بود. به علاوه يكي از هتل هاي كراكوف است كه با داشتن قيمتي مناسب، همه شهر را به راحتي در مشت شما مي گذارد.

[caption id="attachment_4341" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي كراكوف هتل هاي كراكوف[/caption]

كازيميرز آنكسKazimierz Aneks) )

از ديگر هتل هاي كراكوف است كه با داشتن 4 ستاره و قرار داشتن در قلب منطقه كازيميرز، قلعه سلطنتي و بسياري مراكز مهم و ديدني شهر را در چند قدمي شما قرار مي دهد. فضاهاي عمومي هتل از طراحي كلاسيك و چشم نوازي بهره گرفته اند. اقامت در لهستان و هتل كازيميرز امكاناتي همچون كافه و رستوران هاي جذاب و متنوع، دسترسي به اينترنت، خدمات شاتل، سرويس اتاق، خشكشويي و پاركينگ اختصاصي را در اختيار شما قرار مي دهد. اتاق هاي اين هتل طراحي ساده و زيبايي دارند اما در عين حال باعث شده اند تا اين هتل، هتلي مقرون به صرفه و باكيفيت در ميان هتل هاي كراكوف به حساب بيايد.

ونتوس روسا آپارتمان (Ventus Rosa Apartments)

اين مجموعه آپارتمان 4 ستاره نيز از كيفيتي قابل قبول برخوردار است. با داشتن مسافتي 5 دقيقه اي تا فروشگاه ميدان اصلي شهر و 10 دقيقه پياده روي تا راه آهن شهري، اين هتل، هتلي جذاب و دوست داشتني از سري هتل هاي كراكوف است. اتاق هاي جذاب و بانشاط، ماشين لباسشويي، مايكروويو، تلويزيون، سرويس هاي بهداشتي مجهز و لوكس، امكان صرف صبحانه در اتاق و دسترسي به واي فاي از جمله امكانات قابل توجه اين هتل زيبا هستند. اين مجموعه آپارتمان را بايد انتخابي به صرفه و فراموش نشدني در ميان ديگر هتل هاي كراكوف دانست.

[caption id="attachment_4342" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي كراكوف هتل هاي كراكوف[/caption]

هتل سويينگ (Hotel Swing)

اين هتل 4 ستاره با امتياز 8 از 10 از جمله هتل هاي خيلي خوب در ميان هتل هاي كراكوف هم رده با خود به شمار مي رود. اين هتل تازه تاسيس خدمات كترينگ خود را با بهترين كيفيت ارائه مي كند و دسترسي خوبي به مهمترين نقاط گردشگري شهر دارد به طوري كه با كمي پياده روي مي توان از همه آنها ديدن كرد. رستوران هاي زيبا و كم نظير، كافه، سونا، آبگرم، ماساژ، حمام بخار، پاركينگ، واي فاي، مركز تجاري، خدمات اتاق، خدمات شاتل و امكان صرف صبحانه در اتاق تنها قسمتي از مهمترين امكانات عالي اين هتل زيبا هستند. قيمت اقامت در هر اتاق از 900.000 تومان فراتر نخواهد رفت و با اين توصيف بايد آن را يكي از هتل هاي كم نظير به جهت قيمت و كيفيت در بين مجموعه هتل هاي كراكوف دانست.

[caption id="attachment_4344" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي كراكوف هتل هاي كراكوف[/caption]

هتل استر (Hotel Ester)

هتل 4 ستاره ديگري است كه با امتياز 8 از 10 و واقع شدن در مركز كراكوف بايد آن را هتلي خيلي خوب از سري هتل هاي كراكوف دانست. تلويزيون، يخچال، ال سي دي، دسترسي اينترنت، سرويس هاي بهداشتي اختصاصي به همراه دوش و وان حمام، سشوار، سالن ماساژ، رستوران، خدمات نظافت 24 ساعته، بوفه صبحانه، روزنامه در لابي، خشك شويي، اتاق ملاقات و تهويه مطبوع همگي از امكاناتي هستند كه آن را به يكي از هتل هاي كراكوف با كيفيتي قابل قبول تبديل كرده است. قيمت هر شب اقامت در اين هتل نيز زير 1.000.000 تومان خواهد بود.

[caption id="attachment_4345" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي كراكوف هتل هاي كراكوف[/caption]

هتل نيبيسكي آرت و اسپا (Niebieski and Art Spa)

مجموعه هتل و آبگرم نيبسكي آرت، مجموعه اي 5 ستاره از مجموعه هتل هاي كراكوف است كه 20 دقيقه با بخش قديمي آن و 1.5 كيلومتر با قلعه سلطنتي كراكوف فاصله دارد. تهويه مطبوع، رستوران، دسترسي اينترنت، خدمات 24 ساعته، سرويس شاتل،واي فاي، پاركينگ،تراس، كرايه دوچرخه، سالن بدنسازي، سونا، سالن ماساژ، نگهداري كودك، فضاي سبز اختصاصي، خشكشويي، اتاق بازي و امكان صرف صبحانه در اتاق بخشي از امكانات كم نظير اين هتل زيبا هستند. با مبلغي بيشتر از 1.000.000 تومان مي توان يك شب در اين نوع هتل هاي كراكوف اقامت داشت. با اين وصف اين هتل از بهترين هتل هاي كراكوف به شمار مي رود.

شرايتون گرند كراكوو (Sheraton Grand Krakow)

با امتياز 9 از 10 و رتبه عالي از سوي مسافران و داشتن بيش از 200 اتاق، اين هتل 5 ستاره يكي از بهترين هتل ها در فهرست هتل هاي كراكوف خواهد بود. اتاق هاي دلباز و مجهز، آسانسور، پاركينگ، رستوران تمام وقت، خدمات اتاق، خدمات شاتل، خشكشويي، كرايه دوچرخه، استخر، سونا، آبگرم، فروشگاه، خدمات درماني، كاركنان چندزبانه، سالن ماساژ و بسياري امكانات ديگر باعث شده است تا اين هتل چيزي از يك هتل تمام عيار كم نداشته باشد. قيمت يك شب اقامت در اين هتل كمي بالاتر از 2.000.000 تومان خواهد بود كه با توجه به امكانات هتل مي توان آن را قابل قبول دانست. در مجموع هتل شرايتون، هتلي عالي و كم نقص در ميان ساير هتل هاي كراكوف به شمار مي رود.

شناختن بهترين و به صرفه ترين هتل ها مي تواند سفري به ياد ماندني را براي شما رقم بزند و از اتلاف زمان و هزينه جلوگيري كند. در اين مقاله سعي شده است تا بهترين هتل هاي كراكوف با رتبه هاي مختلف به اختصار معرفي شوند. ابتدا از هتل هاي 2 ستاره با قيمت هاي مناسب تر شروع كرديم و به هتل هاي 3، 4 و 5 ستاره رسيديم كه براي اقامت در آنها بايد هزينه هاي به مراتب بيشتري پرداخت كرد. در نهايت توجه داشته باشيد كه هتل هاي شهر كراكوف از آنجا كه در مركز اروپا واقع شده اند بهتر است به لحاظ كيفيت با هتل هاي غرب و شمال غرب اروپا مقايسه نشوند. زيرا ممكن است انتظاري را كه از يك هتل 3 ستاره در غرب اروپا داريد در يك هتل 4 ستاره در كراكوف بيابيد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص وقت سفارت لهستان، ويزاي لهستان، تور لهستان  و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.