ويزاي نمايشگاهي پرتغال

وبسايت جامع سفر به اروپا

ويزاي نمايشگاهي پرتغال

۸ بازديد

ويزاي نمايشگاهي پرتغال

ويزاي نمايشگاهي پرتغال يكي از ويزاهاي مهمي است كه قبل از دريافت آن بايد با اطلاعاتي درباره شرايط دريافت ويزا، مدارك لازم و زمان برگزاري آن آشنا شويد. اگر شما هم قصد شركت در نمايشگاه هاي پرتغال و دريافت ويزاي آن را داريد اين مطلب را دنبال كنيد تا با كلي ترين اطلاعات در اين باره آشنا شويد.

كشور پرتغال

كشور پرتغال در جنوب غربي اروپا واقع شده است و به سبب موقعيت جغرافيايي خوبي كه دارد به يكي از مهم ترين و استراتژيك ترين كشورهاي منطقه تبديل شده است. همه ساله مسافران و گردشگران زيادي با تور اروپا به اين كشور زيبا سفر ميكنند. زبان رسمي مردم در كشور پرتغال، پرتغالي بوده و پايتخت اين كشور نيز شهر زيباي ليسبون است. در كشور پرتغال علاوه بر زبان پرتغالي كه ريشه رومي دارد زبان هاي ديگري نيز وجود دارند كه به دليل مهاجرت هاي زياد مردم از كشورهاي آفريقايي پديد آمده اند. پرتغال يكي از كشورهاي كم جمعيت در جهان است كه طبق آخرين سرشماري جمعيتي نزديك به 11 ميليون نفر داشته است. هزينه هاي زندگي در كشور پرتغال مناسب بوده و مردم از شرايط خوبي بهره مند هستند به همين علت سالانه افراد زيادي از اقصي نقاط جهان براي مهاجرت به كشور پرتغال سفر مي كنند. يكي از نكات مثبت در زمينه اخذ ويزاي نمايشگاهي پرتغال، داشتن دعوتنامه معتبر است. يكي از همسايه هاي كشور پرتغال، اسپانيا است و آداب و رسوم مردم آن بسيار به كشورهاي آسيايي شباهت دارد. از آنجايي كه در زمان عثماني مسلمانان به اين كشور حمله كردند كوچه ها و خيابان هاي زيادي از آنها به نام مسلمانان مي باشد و مردم مسلمان زيادي در اين كشور زندگي مي كنند.

[caption id="attachment_3432" align="aligncenter" width="780"]ويزاي نمايشگاهي پرتغال ويزاي نمايشگاهي پرتغال[/caption]

ويزاي نمايشگاهي پرتغال

كشور پرتغال با توجه به موقعيت استراتژيكي كه دارد داراي ويزاهاي مختلفي مي باشد كه يكي از معروف ترين و محبوب ترين آنها ويزاي نمايشگاهي پرتغال است. كساني كه قصد دارند در نمايشگاه هاي برگزار شده در كشور پرتغال شركت كنند مي توانند اين ويزا را دريافت كنند. در واقع شما بدون دريافت ويزاي نمايشگاهي پرتغال اجازه شركت در نمايشگاه هاي اين كشور را نخواهيد داشت. براي دريافت اين ويزا ابتدا بايد وقت سفارت پرتغال را از طريق آژانس هاي مسافرتي معتبر رزرو گردد.

[caption id="attachment_3433" align="aligncenter" width="780"]ويزاي نمايشگاهي پرتغال ويزاي نمايشگاهي پرتغال[/caption]

ويزاي كشور پرتغال

همانطور كه مي دانيد كشور پرتغال يكي از كشورهاي عضو اتحاديه شينگن است بنابراين براي سفر به آن بايد ويزاي شينگن را تهيه كنيد. براي كشور پرتغال ويزاهاي متعددي از جمله ويزاي نمايشگاهي، ويزاي تحصيلي، ويزاي توريستي، ويزاي كاري و ... وجود دارد. براي دريافت هركدام از ويزاهاي كشور پرتغال بايد به سفارت اين كشور مراجعه كرده و متناسب با نوع ويزاي خود مدارك لازم را ارائه دهيد تا ويزا براي شما صادر شود. هركدام از ويزاهاي گفته شده داراي مدت اعتبار خاصي هستند كه بايد به آنها توجه كرد. اگر شما قصد دريافت ويزاي نمايشگاهي پرتغال را داريد بايد درباره شرايط دريافت ويزاي پرتغال و مدارك لازم آن اطلاعات كاملي داشته باشيد تا زمان مراجعه به سفارت پرتغال با مشكلي رو به رو نشويد.

[caption id="attachment_3434" align="aligncenter" width="780"]ويزاي نمايشگاهي پرتغال ويزاي نمايشگاهي پرتغال[/caption]

انواع ويزاي پرتغال

1-ويزاي نوع A

ويزاي نوع A ويزاي فرودگاهي است كه به واسطه آن شخص مي تواند بدون اينكه از محوطه فرودگاه پرتغال خارج شود به ساير كشورهاي عضو اتحاديه شينگن سفر كنند. در واقع براي تعويض پرواز در فرودگاه پرتغال مورد استفاده قرار مي گيرد.

2-ويزاي نوع C

ويزاي نوع C هم براي ترانسفر صادر مي شود و هم براي اينكه شخص بتواند در محدوده كشورهاي عضو شينگن اقامت كوتاه مدت داشته باشد. مدت اين ويزا 90 روز است.

ويزاي نمايشگاهي

يكي از پرطرفدارترين ويزاها در كشور پرتغال كه بسيار هم محبوب است ويزاي نمايشگاهي پرتغال است احتمالا اين موضوع به علت برگزاري نمايشگاه هاي بين المللي متعدد در اين كشور مي باشد. به طور كلي هر ساله نمايشگاه هاي زيادي حول محورهاي مختلف در كشور پرتغال برگزار مي شود و اين عامل سبب شده كه ميليون ها نفر از كشورهاي مختلف جهان براي بازديد و يا شركت در اين نمايشگاه ها به پرتغال سفر كنند. مسافراني كه قصد دارند از نمايشگاه هاي برگزار شده در كشور پرتغال ديدن كنند بايد حتما ويزاي نمايشگاهي تهيه كنند. هر فرد بايد شخصا براي خود ويزاي نمايشگاهي تهيه كند زيرا نمي توان با ويزاي شخص ديگر وارد نمايشگاه ها شد.

بهترين زمان اخذ ويزاي نمايشگاهي پرتغال

يكي از موارد مهمي كه براي دريافت ويزاي نمايشگاهي پرتغال بايد به آن توجه كرد زمان دريافت اين ويزا است. بهترين زمان براي دريافت ويزاي نمايشگاهي چند ماه قبل از شروع برگزاري نمايشگاه هاي پرتغال است تا شما بتوانيد با خيالي آسوده مراحل مربوطه را انجام دهيد و در اسرع وقت در نمايشگاه حضور بهم رسانيد. افراد به دلايل مختلفي در نمايشگاه هاي پرتغال شركت مي كنند برخي فقط براي بازديد از محصولات ارائه شده در نمايشگاه و برخي هم براي ارائه محصولات خود راهي نمايشگاه هاي پرتغال مي شوند. برخي از افراد براي شركت در نمايشگاه دعوت نامه هايي از سوي فعالان نمايشگاه دريافت مي كنند كه بايد در زمان مراجعه به سفارت و اخذ ويزاي نمايشگاهي آن را به همراه داشته باشيد. دريافت ويزاي نمايشگاهي پرتغال برخلاف ساير ويزاها كمي زمان بر است و بايد براي حضور به موقع در نمايشگاه از ماه ها قبل براي دريافت اين ويزا اقدام كنيد. دقت كنيد كه ويزاي نمايشگاهي پرتغال بايد حتما به صورت قانوني و از راه معتبر آن تهيه شود.

[caption id="attachment_3435" align="aligncenter" width="780"]ويزاي نمايشگاهي پرتغال ويزاي نمايشگاهي پرتغال[/caption]

نكات مهم در اخذ ويزاي نمايشگاهي پرتغال

براي دريافت ويزاي پرتغال بايد به نكات زير توجه كنيد:

1-براي دريافت ويزاي نمايشگاهي پرتغال هر شخص بايد همراه با تمام مدارك ذكر شده در محل سفارت حضور پيدا كند.

2-مدارك شما بايد به صورت كامل و دقيق توسط شركت هاي معتبر ترجمه شود و داراي مهر وزارت خارجه و دادگستري باشد.

3-براي كساني كه دعوت نامه حضور در نمايشگاه دارند همراه داشتن دعوت نامه در روز مراجعه به سفارت ضروري است. دعوت نامه بايد همراه با نسخه كپي از آن باشد.

4-مدارك مورد نظر براي دريافت ويزاي نمايشگاهي پرتغال بايد به همراه يك نسخه كپي باشند. دقت كنيد كه اين مدارك را هرگز به هم پانچ نكنيد.

5-در صورت رد درخواست ويزاي نمايشگاهي پرتغال امكان بازگشت هزينه وجود ندارد.

6-براي دريافت ويزاي نمايشگاهي پرتغال حتما به زمان دقيق برگزاري نمايشگاه دقت كنيد تا بتوانيد قبل از زمان اتمام نمايشگاه در محل حضور پيدا كنيد.

7-در زمان دريافت ويزاي نمايشگاهي پرتغال بايد هتل رزرو شده و يا دعوت نامه را به ماموران سفارت تحويل دهيد.

با رعايت موارد گفته شده مي توانيد ويزاي نمايشگاهي مورد نظرتان را در كوتاه ترين زمان تحويل گرفته و در نمايشگاه هاي كشور پرتغال حضور پيدا كنيد.

[caption id="attachment_3436" align="aligncenter" width="780"]ويزاي نمايشگاهي پرتغال ويزاي نمايشگاهي پرتغال[/caption]

مدارك لازم براي دريافت ويزاي نمايشگاهي پرتغال

براي دريافت ويزاي نمايشگاهي پرتغال بايد مدارك زير را در زمان مراجعه به سفارت پرتغال به همراه داشته باشيد. دقت كنيد كه كليه اين مدارك بايد به صورت كامل ارائه شوند زيرا در صورت ناقص بودن زمان ملاقات شما به تاخير مي افتد.

-مدارك شناسايي شامل شناسنامه و كارت ملي به همراه يك نسخه كپي از آنها

-اصل پاسپورت به همراه كپي آن

-پرداخت هزينه اي معادل 70 يورو براي بررسي مدارك مربوطه

-ارائه دعوتنامه معتبر از سمت فعالان حوزه نمايشگاهي پرتغال

-ارائه بليط هواپيما رفت و برگشت

-ارائه گواهي پزشكي، گواهي كار و يا اشتغال به تحصيل براي دانشجويان

پس از آماده كردن مدارك فوق از طريق آژانس هاي مسافرتي معتبر وقت مصاحبه را رزرو كنيد و در زمان تعيين شده بدون تاخير در محل سفارت حضور پيدا كنيد. هرگونه نقص در مدارك شما مي تواند دريافت ويزاي نمايشگاهي را به تاخير بيندازد بنابراين مدارك را با دقت فراهم كنيد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم و بي واسطه وقت سفارت پرتغال ، ويزاي پرتغال ، تور پرتغال و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.