ويزاي تجاري پرتغال

وبسايت جامع سفر به اروپا

ويزاي تجاري پرتغال

۳ بازديد

ويزاي تجاري پرتغال

در اين مقاله قصد داريم كه به ارائه اطلاعاتي در مورد ويزاي تجاري پرتغال بپردازيم. اگر به دنبال اخذ ويزاي تجاري پرتغال هستيد در اين مقاله همراه ما باشيد. پرتغال يكي از كشورهاي اروپايي است كه در آن فرصت هاي زيادي براي تجارت وجود دارد. اين كشور در جنوب غربي قاره سبز قرار دارد و پايتخت آن نيز شهر مشهور ليسبون است. زبان رسمي در اين كشور پرتغالي است و به مانند بسياري از كشورهاي اروپايي واحد پول آن يورو است. از نظر پيشرفت و توسعه پرتغال يك كشور پيشرفته و توسعه يافته محسوب مي شود و به همين دليل است كه مسافران زيادي با اهداف مختلف در اين كشور حضور مي يابند.

اقتصاد در كشور پرتغال

كساني كه قصد دارند ويزاي تجاري پرتغال را اخذ كنند در واقع به دنبال فعاليت اقتصادي در اين كشور هستند و يا مي خواهند روابط تجاري در اين كشور برقرار كنند. از نظر اقتصادي و تجاري پرتغال يك كشور پيشرفته محسوب مي شود و بسياري از شاخص هاي تجاري و اقتصادي آن در سطح بسيار بالايي قرار دارد و در حقيقت پرتغال مكاني مناسبي براي تجار و بازرگانان مي تواند، باشد. فعاليت هاي اقتصادي عمده اي كه در اين كشور انجام مي پذيرد بيشتر در حوزه ماهيگيري، مصنوعات چوب پنبه اي و مواردي از اين قبيل است با اين وجود اقتصاد اين كشور به اين موارد خلاصه نمي شود.

[caption id="attachment_3443" align="aligncenter" width="780"]ويزاي تجاري پرتغال ويزاي تجاري پرتغال[/caption]

انواع ويزاي پرتغال

ويزاي پرتغال در انواع مختلفي صادر مي شود و كساني كه مي خواهند به اين كشور سفري داشته باشند بايد بر اساس هدف و نوع سفر خود اقدام به اخذ ويزاي پرتغال بكنند از مهم ترين انواع ويزاي اين كشور با توجه به نوع سفر مي توانيم به ويزاي توريستي، ويزاي كاري، ويزاي تحصيلي، ويزاي پزشكي، ويزاي ديدار با بستگان، ويزاي نمايشگاهي، ويزاي مسئولان رسمي و غيره اشاره كنيم كه براي دريافت آن ها بايد مراحلي طي شود و مدارك مورد نياز نيز آماده شده و به كارگزار رسمي سفارت تحويل داده شود.

[caption id="attachment_3444" align="aligncenter" width="780"]ويزاي تجاري پرتغال ويزاي تجاري پرتغال[/caption]

ويزاي تجاري پرتغال

يكي از انواع مهم ويزاي پرتغال، ويزاي تجاري پرتغال است. اگر به دنبال فعاليت هاي تجاري و اقتصادي در كشور پرتغال هستيد بايد به دنبال كارهاي اخذ ويزاي تجاري پرتغال برويد. كساني كه مي خواهند در اين كشور سرمايه گذاري كنند، يا قراردادهاي تجاري و بازرگاني عقد كنند و فعاليت هاي خود را گسترش دهند ضروري است كه ويزاي تجاري پرتغال را اخذ كنند. مراحل اخذ اين ويزا نيز به مانند ساير ويزاهاي پرتغال است ولي بايد چند مدرك مرتبط با نوع سفر ارائه شود، نخستين اقدامي كه براي دريافت رواديد تجاري پرتغال بايد انجام دهيد رزرو وقت سفارت پرتغال است كه در ادامه به آن اشاره خواهيم كرد. با اخذ ويزاي تجاري اين كشور مي توانيد به پرتغال سفر كنيد و از فرصت هاي بيشمار تجاري كه فراهم است استفاده كنيد. ويزاي پرتغال در تمام انواع خود جزئي از ويزاهاي شنگن مي باشد از آنجا كه پرتغال از اعضاي پيمان شنگن است شما بعد از اخذ ويزاي شنگن پرتغال مي توانيد به راحتي به كشورهاي عضو اين پيمان هم بدون اخذ ويزاي مجدد سفري داشته باشيد.

[caption id="attachment_3402" align="aligncenter" width="780"]ويزاي تجاري پرتغال ويزاي تجاري پرتغال[/caption]

نحوه دريافت ويزاي تجاري پرتغال

براي دريافت ويزاي تجاري پرتغال در ابتدا لازم است كه شخص متقاضي ويزا فرم درخواست ويزاي پرتغال را به صورت دقيق و كامل توسط آژانس هاي مسافرتي معتبر تكميل نمايد و سپس يك قطعه عكس نيز بر روي آن الصاق كند. پس از آن تهيه مدارك ضروري است و پس از آن متقاضي بايد در روز تعيين شده براي مصاحبه در سفارت حاضر شود. از آنجا كه همه امور مربوط به ويزاي كشور پرتغال توسط كارگزاري رسمي انجام مي پذيرد به شما توصيه ميگردد تمامي امور مربوط به رزرو وقت و ويزاي خود را به آژانس هاي مسافرتي معتبر بسپاريد تا اينكار از طريق متخصصين و مشاورين پيش رود. اطلاعات شما بايد مشخصات كامل، از جمله نام و نام خانوادگي، تاريخ پاسپورت، مليت، جنس، شماره تماس، تاريخ تولد، تاريخ سفر و نوع ويزاي درخواستي باشد. پس از اين كه وقت براي شما تعيين شود مي توانيد با مدرك تهيه شده در كارگزاري حضور پيدا كنيد و هزينه درخواستي را پرداخت كرده و منتظر نتيجه صدور ويزاي تجاري پرتغال باشيد.

مدارك لازم براي ويزاي تجاري پرتغال

  1. فرم درخواست ويزاي تجاري پرتغال كامل و دقيق پر شود.
  2. يك قطعه عكس 3 در 4 رنگي، جديد، تمام رخ و با زمينه سفيد باشد.
  3. گذرنامه معتبر كه اعتبار آن بيش از سه ماه از تاريخ پايان رواديد باشد.
  4. فتوكپي از همه رواديد قبلي ارائه شود.
  5. فتوكپي از تمامي صفحات شناسنامه اراده شود.
  6. معرفي نامه از محل كار تحويل داده شود.
  7. دعوتنامه مرتبط لازم است.
  8. اگر نمايند شركت دعوت كننده هستيد، اصل قرارداد نمايندگي را ارائه دهيد.
  9. مدارك مرتبط با اثبات همكاري با شركت دعوت كنند ارائه شود.
  10. رزرو هتل و تاييديه مربوط به آن تحويل داده شود.
  11. رزرو بليط رفت و برگشت به پرتغال انجام شود.
  12. بيمه پزشكي معتبر كه مخصوص سفر به كشورهاي عضو شنگن مي باشد.
[caption id="attachment_3445" align="aligncenter" width="780"]ويزاي تجاري پرتغال ويزاي تجاري پرتغال[/caption]

دعوتنامه براي ويزاي تجاري پرتغال

يكي از مهم ترين مداركي كه براي اخذ ويزاي تجاري پرتغال بايد ارائه شود، دعوتنامه است. كساني كه قصد انجام سفر تجاري به اين كشور را دارند ضروري است كه دعوتنامه مرتبط با سفر تجاري را به همراه ساير مدارك به كارگزاري سفارت پرتغال تحويل دهند. اگر دعوتنامه تجاري پرتغال را داشته باشيد روند اخذ ويزا نيز براي شما تسهيل خواهد شد. دعوتنامه اي كه به منظور اخذ ويزاي تجاري پرتغال صادر مي شود بايد رسمي باشد و حاوي مهر و امضا شركت مربوطه باشد. در دعوتنامه بايد مشخصات دعوت كننده و دعوت شوند بايد به صورت دقيق ذكر شود، علت سفر و هدف آن و همچنين مدت زماني كه در پرتغال اقامت خواهد داشت بايد ذكر شود. همچنين شركت دعوت كننده بايد در مورد هزينه هاي شخص دعوت شونده تعيين تكليف كند كه آن ها را بر عهده خواهد گرفت و يا خير.

نكات مهم در مورد اخذ ويزاي تجاري پرتغال

  • همه مدارك ذكر شده را بايد به همراه داشته باشيد در غير اين صورت افسر ويزا پس از بررسي مدارك شما را دريافت نخواهد كرد و بايد دوباره براي رزرو وقت سفارت پرتغال اقدام كنيد.
  • مدارك را مطابق با چك ليست مرتب كنيد وگرنه پذيرفته نمي شود، ترتيب مدارك: فرم آنلاين با الصاق عكس، كپي پاسپورت و ويزا هاي قبلي، دعوت نامه، مدارك شخص دعوت كننده، مدارك شغلي، مدارك بانكي و مالي، مدارك ملكي و سند ازدواج، رزرو هتل، رزرو بليت، بيمه نامه مسافرتي
  • هزينه درخواست ويزاي پرتغال براي افراد بزرگتر از 5 سال 60 يورو مي باشد.
  • در صورتي كه درخواست ويزاي شنگن شما قبلا توسط ساير كشورهاي عضو شنگن رد شده است، امكان درخواست مجدد از كشور پرتغال وجود ندارد.
  • مدت زمان اعلام نتيجه بررسي ويزاي تجاري پرتغال 14 الي 30 روز به طول مي انجامد.

سفارت پرتغال در ايران

ممكن است در روند صدور ويزاي تجاري پرتغال مشكلاتي بوجود بيايد و يا لازم باشد كه به سفارت اين كشور مراجعه كنيد كه در ادامه اطلاعات سفارت آورده مي شود:

  • آدرس؛ تهران، خيابان دروس، خيابان هدايت، كوچه روزبه، پلاك ۱۶

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم و بي واسطه وقت سفارت پرتغال ، ويزاي پرتغال ، تور پرتغال و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.