تور ايبيزا

وبسايت جامع سفر به اروپا

تور ايبيزا

۳ بازديد

تور ايبيزا

تور ايبيزا را مي توانيد براي يك سفر خارج از كشور انتخاب كنيد. در سفر با اين تور مي توانيد به تفريحات آبي از جمله قايق سواري بپردازيد. مكان هاي توريستي بي نظيري را مي توانيد در سفر با تور ايبيزا از نزديك ديدن كنيد.

سفري دلنشين و خاطره انگيز به اسپانيا با تور گردشگري ايبيزا

اسپانيا جزء كشورهايي است كه از جزاير مختلفي برخوردار است كه يكي از مهم ترين آن ها ايبيزا مي باشد. براي سفر به اين جزيره مي توانيد از طريق تور مسافرتي و گردشگري آن اقدام نماييد. سفر با تور گردشگري ايبيزا براي شما مزيت هاي بسياري را به همراه خواهد داشت كه در اين بحث سعي خواهيم كرد به آن ها بيشتر بپردازيم. در ميان تورهاي مسافرتي و گردشگري متعددي كه اين روزها با آن ها مواجه مي شويد  تور گردشگري ايبيزا از ويژگي هاي بي‌نظيري برخوردار است. شما در سفر با اين تور با مكان هاي ديدني و جذابي كه در اين جزيره وجود دارد، بيشتر آشنا خواهيد شد. در جشنواره هاي مختلفي كه در آن برگزار مي شود حضور يافته و مي توانيد در سواحل زيباي آن قدم بزنيد. براي رزرو تور ايبيزا و تور اروپا مي توانيد از طريق آژانس هاي مسافرتي معتبر و گردشگري معتبر اقدام كنيد.

[caption id="attachment_3457" align="aligncenter" width="780"]تور ايبيزا تور ايبيزا[/caption]

معرفي جزيره زيبا در تور گردشگري ايبيزا

لازم است قبل از رزرو و سفر با تور ايبيزا به معرفي كلي اين جزيره زيبا و منحصر به فرد بپردازيم. اين جزيره كه در قسمت جنوب شرقي اسپانيا واقع شده است جزء جزاير بالئارس شناخته مي شود. 130 هزار نفر در اين جزيره ساحلي در حال سكونت و امرار و معاش مي باشند. توريست و گردشگران بسياري براي ديدن ساحل ايبيزا به اين منطقه از طريق تور گردشگري ايبيزا سفر مي كنند. اين جزيره داراي طولي به اندازه 42 كيلومتر مي باشد و از شهرهاي مختلفي همچون سانت آنتوني دي پورتماني تشكيل شده است. اگر به اين جزيره و جزاير اطراف آن سفري كنيد متوجه شب هاي شاد و سر زنده آن خواهيد شد چرا كه گردشگري صنعت درآمدزا در ايبيزا محسوب مي شود و هر ساله تعداد بسياري از توريست را در خود جاي مي دهد.

[caption id="attachment_3458" align="aligncenter" width="780"]تور ايبيزا تور ايبيزا[/caption]

مزيت هاي سفر با تور گردشگري ايبيزا

اگر تور ايبيزا را براي سفر به اين جزيره انتخاب كرده ايد پس بدانيد برنامه هاي بسيار جالبي براي شما تدارك ديده شده است. در واقع سفر با اين تور براي مسافران و گردشگران از مزيت هاي متعددي برخوردار است. با اين تور سفر كنيد تا هزينه هاي سفرتان كاهش يابد؛ بنابراين صرفه جويي در هزينه هاي سفر به ايبيزا از طريق تور اروپا يكي از مزيت ها شناخته مي شود.

آشنا شدن با افراد با خلق و خوهاي متفاوت نيز از ديگر مزيت ها محسوب مي شود. تور ايبيزا به دليل سفر گروهي شما را با افراد مختلفي آشنا خواهد كرد. اقامت و خوراك مناسب نيز از ديگر مزيت هاي سفر با تور ايبيزا شناخته مي شود. ديگر نيازي نيست براي رزرو هتل و يا خوراك خود دغدغه اي داشته باشيد چرا كه تور گردشگري ايبيزا  تمامي اين موارد را براي شما پوشش مي دهد.

[caption id="attachment_3459" align="aligncenter" width="780"]تور ايبيزا تور ايبيزا[/caption]

دريافت ويزا از طريق تور گردشگري ايبيزا

براي ورود به خاك اسپانيا و جزيره زيباي ايبيزا نيازمند دريافت ويزاي اسپانيا خواهيد بود. اگر سفرهاي خارج از كشور را تجربه كرده باشيد مسلماً با مشكلاتي كه در دريافت ويزا وجود دارد مواجه شده ايد. اخذ ويزاي توريستي اسپانيا به زمان نياز دارد و كساني كه با مشغله كاري مواجه هستند كمتر مي توانند براي اين موضوع وقت و زمان مناسب در نظر بگيرند.

با رزرو تور ايبيزا اين مشكل به راحتي برطرف خواهد شد چرا كه از خدمات اين تور اخذ ويزاي اسپانيا است. شما عزيزان مي توانيد اين مهم را به كارشناسان تورهاي مسافرتي ايبيزا بسپاريد و ديگر نگراني در اين رابطه نداشته باشيد. تنها كافيست مدارك لازم را تهيه نموده و مراحل دريافت ويزا را به كارشناسان با تجربه بسپاريد. با تور گردشگري ايبيزا سفري راحت و آسان را تجربه نماييد.

اطلاع از شرايط آب و هوايي در تور گردشگري ايبيزا

تور ايبيزا اين امكان را براي مسافران و رزرو كنندگان خود فراهم كرده است كه اطلاعات مناسب و لازم را از طريق كارشناسان مربوطه كسب نمايند. يكي از اين موضوعات مربوط به آب و هواي جزيره ايبيزا مي باشد. سفر كردن به كشورهاي ديگر ملزم دانستن اطلاعات مهم در رابطه با كشور مقصد مي باشد. يكي از اين اطلاعات نوع آب و هواي جزيره ايبيزا است. اين جزيره داراي تابستان هايي با دماي 20 درجه مي باشد. زمستان ها نيز در اين جزيره با حداقل دماي 8 درجه سانتي گراد مواجه مي شويد. جالب است بدانيد كه كمترين تردد در فصل زمستان در جزيره ايبيزا وجود دارد. از مهم ترين نكات در رابطه با آب و هواي اين جزيره بارش برف است كه هر ده سال يك بار در اين جزيره اتفاق مي افتد. به طور كلي جزيره ايبيزا از آب و هواي متنوعي برخوردار است كه سفر با تور گردشگري ايبيزا  را براي شما هيجان انگيز خواهد كرد.

[caption id="attachment_3460" align="aligncenter" width="780"]تور ايبيزا تور ايبيزا[/caption]

تفريحات جالب در تور گردشگري ايبيزا

يكي از خدماتي كه در سفر با تور ايبيزا از آن برخوردار مي شويد تفريحاتي است كه براي شما در نظر گرفته شده است. اين جزيره به دليل ساحلي بودن داراي تفريحات آبي متعددي است كه مي توانيد در سفر با تور ايبيزا از آن ها بهره مند شويد. از مهم ترين تفريحات موجود در اين جزيره قايق سواري است. سوار بر قايق هاي چوبي مي شويد و از ديدني هاي اطراف اين جزيره و جزاير اطراف آن لذت مي بريد.

پاراسيلينگ يكي ديگر از تفريحات پر طرفدار جزيره ايبيزا شناخته مي شود. مي توانيد به سمت شمال اين جزيره رفته از مناطق بكر از جمله غارهاي تاريخي آن نيز ديدن كنيد. تور گردشگري ايبيزا  براي شما عزيزان تفريحات مناسب ديگري نيز در نظر گرفته است كه يكي از آن ها ديدن مكان هاي تاريخي و سنتي ايبيزا مي باشد.

سفر با تور ايبيزا و شركت در جشنواره هاي مختلف

يكي از مزيت هاي سفر با تور ايبيزا كه در بخش هاي قبلي نيز به آن ها اشاره كرديم شركت در فستيوال ها و جشنواره هاي متعدد اين جزيره مي باشد. جالب است بدانيد كه بسياري سفر با تور ايبيزا را انتخاب مي كنند تا بتوانند در زمان تعيين شده در اين جشنواره ها شركت كنند.

ديدن تئاترهاي مختلف از جمله عروسكي، خانوادگي و چند مورد ديگر را مي توانيد در سفر با تور گردشگري ايبيزا در ماه مه تجربه كنيد. در اين جزيره زيبا مي توانيد با فستيوال هاي موسيقي شب هاي زيبايي را پشت سر بگذاريد و از شنيدن صداي موسيقي زنده لذت ببريد. سفر خود را براي حضور در اين جشنواره ها از طريق تور مسافرتي ايبيزا برنامه ريزي نماييد تا خاطرات به يادماندني را به ثبت برسانيد.

[caption id="attachment_3461" align="aligncenter" width="780"]تور ايبيزا تور ايبيزا[/caption]

حضور در آتلانتيس با تور ايبيزا

همان طور كه اشاره شد در سفر با تور ايبيزا مي توانيد از مكان هاي ديدني و تاريخي اين جزيره لذت ببريد. يكي از اين مكان ها منطقه اي به نام آتلانتيس مي باشد. اين مكان داراي قدمت بسياري طولاني است و در اين جزيره از شهرت و محبوبيت بسياري برخوردار است. اين منطقه قديمي داراي معماري سنگي است كه از زمان ساخت تا به كنون همچنان پا برجاست. در اين منطقه مي توانيد مجسمه و صخره هاي زيبايي را به نظاره بنشينيد. از مهم ترين ويژگي هاي اين منطقه وجود صخره هايي است كه ساليان دراز است در اين منطقه جاي خوش كرده اند. در سفر با تور گردشگري ايبيزا ديدن بنا و معماري آتلانتيس را به شما مسافران و گردشگران عزيز پيشنهاد مي كنيم. با سفر كردن با تور ايبيزا مي توانيد ديگر مكان هاي ديدني اين جزيره را نيز مشاهده كنيد.

حضور در بازار هيپي در سفر با تور ايبيزا

يكي از جذابيت هاي سفر با تور ايبيزا خريد كردن از بازاري به نام هيپي در اين جزيره زيبا و بكر مي باشد. اين جزيره مدت هاي بسياري مكاني براي زندگي و فعاليت هنرمنداني است كه از نقاط مختلف دنيا به آن مهاجرت كرده بودند. دليل اين امر آب و هواي مناسب و مديترانه اي جزيره ايبيزا مي باشد كه هر فردي را به خود جلب مي كند. كارهاي هنري از جمله جواهرات و لباس هاي چرمي بسيار زيبايي را مي توانيد در بازار هيپي مشاهده كنيد كه آثار خلق شده مردماني است كه به اين سرزمين كوچ كرده اند. اين بازار در جزيره ايبيزا هفته اي دو بار برپا مي شود و از استقبال بي نظير توريست و مردم محلي برخوردار است.

[caption id="attachment_3462" align="aligncenter" width="780"]تور ايبيزا تور ايبيزا[/caption]

 

[caption id="attachment_3463" align="aligncenter" width="780"]تور ايبيزا تور ايبيزا[/caption]

نكاتي در رابطه با تور گردشگري ايبيزا

در رابطه با تور ايبيزا چند نكته مهم وجود دارد كه در اين بخش پاياني به بيان آن ها خواهيم پرداخت.

  • تور مسافرتي ايبيزا را تنها از طريقآژانس هاي مسافرتي و گردشگري معتبر رزرو و خريداري كنيد.
  • رزرو بليط رفت و برگشت از جمله خدمات تور ايبيزا مي باشد كه به اين نكته نيز توجه نماييد.
  • در سفر با تور گردشگري ايبيزا  براي خود برنامه اي را تنظيم كنيد تا بتوانيد سفري به يادماندني را تجربه كنيد.
  • از راهنما و ليدر تور جهت كسب اطلاعات در رابطه با مكان هاي گردشگري ايبيزا ياري بجوييد.
  • بدون هماهنگي با مسئولين تور به ديدن مكان هاي گردشگري كه در برنامه تور وجود ندارند اقدام نكنيد.
  • مراقب كيف پول و مدارك خود در طول سفر به جزيره ايبيزا باشيد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص  وقت سفارت اسپانيا ، ويزاي اسپانيا ، تور اسپانيا و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.