رواديد پرتغال

وبسايت جامع سفر به اروپا

رواديد پرتغال

۴ بازديد

رواديد پرتغال

يكي از كشورهاي اروپايي كه همواره مورد توجه بسياري از گردشگران بوده و هست، كشور پرتغال مي باشد. افرادي كه قصد دارند به اين كشور اروپايي سفر كنند بايد در ابتدا رواديد پرتغال را اخذ نمايند و سپس براي تهيه بليط هواپيماي اين كشور اقدام كنند. لازم به ذكر است كه دريافت رواديد پرتغال داراي شرايط خاصي مي باشد كه افراد بايد مراحل مخصوص آن را طي نمايند. ما نيز در اين متن قصد داريم چگونگي دريافت رواديد پرتغال و سفر به اين كشور را مورد بررسي قرار دهيم. چنانچه قصد سفر به اين كشور به هر دليلي را داريد، ما را تا پايان متن همراهي نماييد.

كشور پرتغال و مراحل دريافت رواديد پرتغال

كشور پرتغال يكي از كشورهاي نام آشناي اروپايي مي باشد. سالانه افراد زيادي براي مهاجرت و گردش با استفاده از تور اروپا و تور پرتغال به اين كشور سفر مي نمايند. ورود به خاك اين كشور مانند ساير كشورها مستلزم دريافت رواديد مي باشد. دريافت رواديد پرتغال داراي مراحل مختلفي است. افراد متقاضي رواديد بايد در ابتدا به سفارت اين كشور در تهران واقع در روزبه، پلاك 13 مراجعه كنند و وقت سفارت پرتغال را رزرو نمايند. اين افراد در روز معين شده از طرف مسئولين سفارت بايد به آن مراجعه كنند و دلايل خود را براي سفر به اين كشور و دريافت رواديد پرتغال به مسئولين اين سفارت ارائه دهند. پس از روز مصاحبه حضوري، مسئولين سفارت با توجه به مستندات و دلايل ارائه شده از طرف افراد متقاضي، در خصوص رد و قبول اين افراد اقدام مي نمايند. در صورت مثبت بودن جواب سفارت، افراد بايد ساير مراحل را براي دريافت رواديد پرتغال طي نمايند.

[caption id="attachment_3857" align="aligncenter" width="780"]رواديد پرتغال رواديد پرتغال[/caption]

مدارك لازم براي اخذ رواديد پرتغال

افرادي كه قصد دارند رواديد پرتغال را دريافت كنند، بايد يك سري از مدارك را به سفارت اين كشور ارائه دهند. اين مدارك شامل مدارك شناسايي افراد مانند كارت ملي، شناسنامه و كارت پايان خدمت مي باشد. افراد بايد اصل و رونوشت اين مدارك را به همراه ترجمه آن به سفارت ارائه دهند. متقاضيان بايد يك قطعه عكس زمينه سفيد و تمام رخ را به اين سفارت ارائه دهند. ساير مدارك با توجه به نوع رواديد متغير مي باشد. اين مدارك مي تواند شاملي مداركي چون مدارك شغلي، مدارك تحصيلي، مدارك كاري، مدارك پزشكي، مدارك دال بر تمكن مالي و همچنين دعوتنامه ها باشد. لازم به ذكر است كه افراد در ارائه مدارك بايد دقت لازم را داشته باشند و مدارك خود را به صورت كامل به اين سفارت ارائه دهند تا در روند صدور ويزاي پرتغال مشكلي پيش نيايد.

[caption id="attachment_3858" align="aligncenter" width="780"]رواديد پرتغال رواديد پرتغال[/caption]

دريافت رواديد پرتغال به صورت دائم

كشور پرتغال داراي پتانسيل هاي بسياري از لحاظ كاري، تحصيلي، اقتصادي و پزشكي مي باشد. لذا بسياري از افراد تمايل دارند، تا به اين كشور مهاجرت كنند و ادامه زندگي خود را در اين كشور سپري نمايند. افراد براي مهاجرت به اين كشور بايد رواديد دائم آن را دريافت نمايند. دريافت رواديد پرتغال به صورت دائم داراي شرايط خاصي مي باشد كه افراد متقاضي بايد اين شرايط را به جا آورند و آن را به مسئولين سفارت اين كشور اثبات نمايند. افراد مي توانند از طريق خريد ملك، تحصيل، سرمايه گذاري، كارآفريني، ازدواج و داشتن تمكن مالي به صورت كاملا قانوني رواديد پرتغال را به صورت دائم دريافت نمايند. لازم به ذكر است راه هاي غيرقانوني ديگري براي مهاجرت به اين كشور موجود مي باشد، كه استفاده از آنها به هيچ وجه توصيه نمي شود و در اكثر مواقع زمان و هزينه افراد به هدر مي رود.

انواع رواديد پرتغال

رواديد پرتغال داراي نمونه هاي مختلفي مي باشد. رواديد دائم اين كشور را در متون بالا به خوبي مورد بررسي قرار داديم. اما بيشترين تقاضاي افراد براي دريافت رواديد، رواديد اعتباري اين كشور مي باشد. از انواع رواديد پرتغال به صورت موقت مي توان به رواديد گردشگري، پزشكي و نمايشگاهي اشاره كرد. از ديگر رواديدهاي كشور پرتغال مي توان به رواديد فرودگاهي اشاره كرد. نوع اين رواديد در روند صدور آن مي تواند تاثيرگذار باشد.

[caption id="attachment_3859" align="aligncenter" width="780"]رواديد پرتغال رواديد پرتغال[/caption]

تاثير دريافت دعوت نامه بر روند صدور رواديد پرتغال

شايد بتوان گفت يكي از راه هايي كه مي توان مراحل دريافت رواديد پرتغال را تسريع بخشيد، دريافت دعوت نامه هاي مختلفي است كه از اين كشور براي افراد متقاضي سفر، صادر مي شوند. اين دعوت نامه ها داراي نمونه هاي مختلفي هستند، كه از انواع آن مي توان به دعوت نامه هاي تحصيلي، نمايشگاهي، خانوادگي و كاري اشاره كرد. لذا افراد مي توانند با ارائه اين دعوت نامه ها به سفارت اين كشور، به روند دريافت رواديد پرتغال، سرعت بيشتري ببخشند. توجه به اين نكته الزامي است كه دريافت دعوت نامه تنها مي تواند يك محرك به حساب آيد و افراد با دريافت دعوت نامه انتظار قطعي دانستن دريافت رواديد پرتغال را نداشته باشند. اين دعوت نامه ها براي هر كسي صادر نمي شود. به طور مثال دعوت نامه هاي تحصيلي براي افرادي كه داري سطح علمي بالا مي باشند، صادر مي شود و افراد با ارائه آن به سفارت مي توانند جهت دريافت ويزاي تحصيلي پرتغال اقدام نمايند.

[caption id="attachment_3860" align="aligncenter" width="780"]رواديد پرتغال رواديد پرتغال[/caption]

هزينه هاي لازم براي رواديد پرتغال و سفر به اين كشور

افرادي كه قصد دريافت رواديد پرتغال را دارند بايد يك سري از هزينه ها را براي دريافت آن و سفر به اين كشور در نظر داشته باشند. گفتني است مبلغي كه براي دريافت ويزاي پرتغال به سفارت اين كشور مي دهند تنها براي بررسي شرايط افراد و مدارك آنها مي باشد و هيچ تضميني براي تخصيص رواديد به اين افراد نخواهد بود. لذا اين هزينه به هيچ وجه قابل استرداد نيست. افراد با مراجعه به سفارت بايد اين هزينه را به صورت يورو به مسئولين سفارت ارائه دهند. از ديگر هزينه هايي كه افراد براي سفر به اين كشور بايد بپردازند، هزينه دريافت بليط هواپيما اين كشور است. ساير هزينه ها با توجه به نوع سفري كه افراد به كشور پرتغال دارند، مي تواند به طور كامل متغير باشد.

[caption id="attachment_3861" align="aligncenter" width="780"]رواديد پرتغال رواديد پرتغال[/caption]

استفاده از آژانس هاي مسافرتي براي دريافت رواديد پرتغال

يكي از روش هاي مفيد و كارآمد براي دريافت رواديد پرتغال استفاده از موسسات مسافرتي و حقوقي است كه در اين زمينه داراي مهارت لازم هستند، مي باشد. بسياري از افراد به دليلي مشغله هاي فراواني كه دارند، قادر نيستند مراحل دريافت رواديد پرتغال را مرحله به مرحله طي كنند. به همين دليل با مراجعه به اين آژانس هاي مسافرتي معتبر مي توانند مراحل كار را به آنها بسپارند. گفتني است استفاده از اين راه براي تمامي افراد توصيه مي شود. لذا با تجربه بالايي كه اين افراد متخصص در دريافت رواديد مختلف دارند، تمامي مراحل و مدارك لازم را به مسافرين بازگو مينمايند. پس از رزرو وقت سفارت پرتغال در روز مصاحبه با تمامي مدارك در جلسه حاضر شويد.

[caption id="attachment_3632" align="aligncenter" width="780"]رواديد پرتغال رواديد پرتغال[/caption]

شرايط دريافت رواديد پرتغال و خروج از كشور

افرادي كه قصد دريافت رواديد پرتغال و خروج از اين كشور را دارند بايد شرايط لازمه را داشته باشند تا بتوانند به راحتي از كشور خارج شوند. از شرايطي كه براي دريافت رواديد پرتغال و خروج از كشور وجود دارد، نداشتن هيچ گونه منع قانوني براي خروج از كشور مي باشد. اين موانع قانوني مي تواند مشكلات مالياتي، سربازي و يا هر چيز ديگر باشند. لذا افراد قبل از دريافت رواديد بهتر است كه اين موانع را از سر راه بردارند و سپس نسبت به دريافت آن اقدام نمايند. گفتني است افرادي كه به سن قانوني نرسيده اند بايد رضايت والدين خود را داشته باشند. افرادي كه قصد دريافت ويزاي پرتغال را دارند بايد شرايطي را كه در متون بالا به آن اشاره شد به جاي آورند تا بتوانند به راحتي رواديد اين كشور را اخذ نمايند.

نكات لازم در مورد رواديد پرتغال

افراد در ضمن دريافت رواديد پرتغال بايد به يك سري از نكات توجهي ويژه داشته باشند. اولين نكته اي كه در مورد رواديد اين كشور به چشم مي خورد، مدت اعتبار اين رواديد است. ويزاهاي موقت معمولا در بازه هاي زماني 90 روزه صادر مي شوند و افراد پس از اتمام اين مدت بايد خاك اين كشور را ترك نمايند و يا نسبت به تمديد آن اقدام كنند. گفتني است رواديدهاي دائم نيز در ابتدا به صورت اعتباري مي باشد و با توجه به نوع ويزا افراد مي توانند پس از سپري شدن يك زمان خاص، براي دريافت رواديد دائم اقدام نمايند. لازم به ذكر است افراد متقاضي براي دريافت رواديد بايد در بعضي از مراحل مانند انگشت نگاري و مصاحبه حضوري شخصا به سفارت اين كشور مراجعه نمايند. گفتني است هر فرد به صورت جداگانه بايد براي دريافت رواديد پرتغال اقدام نمايد. به طور مثال در يك خانواده 3 نفره هر 3 نفر بايد جداگانه مدارك خود را ارائه دهند. مدت زمان دريافت اين رواديد 15 روزه مي باشد.

[caption id="attachment_3862" align="aligncenter" width="780"]رواديد پرتغال رواديد پرتغال[/caption]

درباره رواديد پرتغال

در پايان مي توان گفت با رعايت كردن موارد گفته شده در متون بالا به آساني مي توان رواديد پرتغال را از سفارت دريافت كرد. كشور پرتغال و سفر به اين كشور يكي از بهترين سفرهاي اروپايي مي باشد. توصيه ما اين است كه اگر به تنهايي و به صورت شخصي قصد دريافت رواديد اين كشور را داريد از افراد خبره در اين امر كمك گرفته و مشورت هاي لازم را كسب كنيد.

آژانس سفري ديگرمجري مستقيم و بي واسطه وقت سفارت پرتغال، ويزاي پرتغال، تور پرتغال و تور اروپا 88851080-021

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.